четвъртък, 7 август 2014 г.

“АЗ“, ФИЛИП ВЕХТЕР



                                           “АЗ“,   ФИЛИП ВЕХТЕР

   Тази книга се разказва за мен. Добре де, не за мен, а за един мечок. Тук пише за нещата, каквито се включват в него. Илюстрациите са много сладки. И едно от много смешните неща е, че голям мечок се плаши от паяче. Той е мил мечок. Помага на животните и на другите същества. Тя е приказка, която няма много текст. Той тича, тича. И намира теб. Друга мечка. Тази приказка е интересна, само защото можеш да видиш какви неща можеш да правиш ти, вместо да се караш с другите и да не им помагаш. И, както казах, илюстрациите са хубави и затова също много ми харесва тази приказка. 
                                                                                           В.

                                               КРАЙЙЙ




Няма коментари:

Публикуване на коментар